آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»زیبایی و سلامتی»روغن خراطین (معجزه زیبایی)
روغن خراطین (معجزه زیبایی)-pic1

روغن خراطین (معجزه زیبایی)

روغن خراطین با ویژگی داشتن 70 درصد پروتئین در مقایسه با 22 درصد پروتئین گوشت قرمز یعنی بیش از سه برابر و همچنین دارای امگا 3 ،امگا6 ، امگا9 ومواد مغذی فراوان دارای ویژگی منحصر بفردی است . روغن خراطین با دارا بودن ویتامین های ریبوفلاوین، پانتونیک اسید ، تیامین ،پیریدوکسین ، ویتامین ب ۱۲ ،اسید فولیک و بیوتین تاثیر به سزایی در غذا رسانی به بافتهای پوستی می شود. در طب سنتی از این روغن با مزاج گرم و تر و همچنین روغن های که دارای طبیعت گرم می باشند که به این روغن اضافه گردیده است جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردد.
موارد مصرف:
افزایش حجم موضعی عضلات، ویژه خانم ها و آقایان
حجم دهنده گونه و لب و سینه
حجم دهنده صورت های استخوانی
رفع چین و چروک و شاداب کننده پوست
محافظت کننده پوست صورت
افزایش سرعت رشد و حجم عضلات در ورزشهای بدن سازی (استفاده آن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص)
بهترین جایگزین برای روشهای پرخطر جراحی و تزریق ژل بدون عوارض و بدون هورمون و مواد شیمیایی

مکانیسم اثر : روغن خراطین دارای نوعی کمپلکس گلیکولیپوپروتئینی می باشد که درای خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی می باشد. این عصاره روغنی باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتور های رشد EGFمی شود. در مکانیسم این محصول می توان افزایش مقدار کلاژن و آرایش منظم تر رشته های کلاژنی،تکثیر فیبروبلاستی ، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول های آماس اشاره کرد.
توصیه ها:جهت آزمودن محصول برای جلوگیری از بروز حساست، بهتر است که دوبار برروی بازو آزموده شود و در صورت عدم خارش و قرمز شدن با خیال آسوده استفاده گردد.

حجم : 30ml


آگهی دهنده: hamid
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - زیبایی و سلامتی در تهران
آدرس: نارمک
قیمت: 50,000
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۳
بازدید: 326 بار
ایمیل: