آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»زیبایی و سلامتی»شامپوی ژیوار مجوز وزارت بهداشت و تبلیغات
شامپوی ژیوار مجوز وزارت بهداشت و تبلیغات-pic1

شامپوی ژیوار مجوز وزارت بهداشت و تبلیغات

سلامت آنلاین- مدیر عامل شرکت بلوط بهداشت خزر با ارائه تصویر مجوزهای ساخت، استاندارد و تبلیغات تلویزیونی ادعای نظام پزشکی مبنی بر نداشتن مجوز تبلیغات تلویزیونی را رد کرد.
به گزارش سلامت آنلاین، چندی پیش سازمان غذا و دارو ضمن انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد شامپوهای ضد ریزش مو از محصولات سه برند داخلی که در تلویزیون تبلیغ می کنند اثربخشی لازم را ندارد و تبلیغات آن ها اغراق آمیز است.
حجت الله مقیمی قائم مقام معاونت نظارت و برنامه ریزی نظام پزشکی کشور (به عنوان متولی صدور مجوز تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی) گفت: «این سه برند هیچ کدام مجوز تبلیغات ندارند.» یکی از این سه برند مورد بحث که در اطلاعیه سازمان غذا و داروهم صریحا نام آن آمده «ژیوار» است. اما مدیرعامل شرکت بلوط بهداشت خزر (تولید کننده برند تجاری ژیوار) اسناد و مدارکی را در اختیار روزنامه قرار داد که نشان می دهد برخلاف ادعای نظام پزشکی، این شرکت علاوه بر مجوزهای ساخت و استاندارد، مجوز تبلیغات تلویزیونی هم دارد. در مجوزی که با سربرگ سازمان نظام پزشکی کشور و در تاریخ ۱۱خرداد امسال صادر شده این شرکت برای سه محصول شامپوی مخصوص موهای چرب، لوسیون تقویت کننده موی سر و شامپوی تقویت کننده حاوی روغن زیتون مجوز با نام تجاری ژیوار اجازه تبلیغات دارد.
مدیر عامل ژیوار در این زمینه گفت: «من از سال ۸۹ یک شرکت ورشکسته به نام بلوط خزر را تحویل گرفتم و با دوندگی های بسیار همه مجوز های لازم را اخذ کردم.ما آزمایشگاه و تجهیزات شرکت را به روز رسانی کردیم. تمام دستگاه های فعلی خط تولید را خود من شخصا ساختم به نیت اشتغالزایی، در حال حاضر ۱۳ نفر در کارخانه و ۶۰ نفر در بخش فروش فعال هستند.»


آگهی دهنده: jivarco
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - زیبایی و سلامتی در تهران
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بازدید: 409 بار
ایمیل: