آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»زیبایی و سلامتی»پرفکت پودر پرپشت کننده
پرفکت پودر پرپشت کننده-pic1

پرفکت پودر پرپشت کننده

پرفکت مواد کوچک ساخته شده از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین است تقریبا مثل همان ماده شاخی مو شما ساخته شده است. هنگامی که شما از پرفکت استفاده می کنید این الیاف به مو های شما می چسبند و رشته مو های مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه مو های شما را پرپشت نمایان می کنند پرفکت طبیعی و گیاهی می باشد که فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده می باشد.

 خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشترفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل میشوند و به صورت طبیعی آنها را پرپشت تر و زیباتر می کنند.

 حتی رنگ های استفاده شده در این محصول از نوع گیاهی می باشند که یکی از محدودیت های ما برای ایجاد رنگ های بیشتر همین است.

این محصول به دلیل استفادۀ خارجی (EXTERNAL USEE) کوچک ترین خطری برای مصرف ندارد و استفادۀ موقت آن اثرات جانبی آن را به حداقل می رساند.

روش مصرف:

 موهای خود را با استفاده از سشوار حوله و یا در محیط آزاد کاملا خشک کنید زیرا پرفکت باید بر روی موهای خشک استفاده شود پرفکت را در فاصله 5 تا 10سانتی متری از مناطق کم پشت سر نگه دارید.


و در با لای قسمتهای کم پشت تکان دهید می توانید این کار را جلوی آیینه انجام دهید و مستقیم پودر را به نواحی کم پشت بپاشید و نگران پاشیده شدن پودر در اطراف سر نباشید چون به آسانی پاک می شود و بعد از چند بار استفاده این کار برای شما آسان می شود.

برای استفاده در نواحی پیشانی دست خود را بالای پیشانی زیر خط مو نگه داشته تا مانع پاشیده شدن پودر بر روی صورت و چشمها شود می توان از انگشتان دست .برس و یا شانه استفاده کرده و پودر را به آرامی بر روی موهای خود پخش کنید.


برای تثبیت بهتر الیاف پرفکت می توانید از شانه استفاده کنید .

 در عرض چند ثانیه هزاران رشته نازک هم رنگ موی شما در موهای نازک وکم پشت شما تنیده میشوند این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی که در آنها وجود دارد چنان محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشود که حتی چندین روز ودر حین باد و باران نیز در جای خود باقی میماند،البته با حمام رفتن و شستشوی مو این پودر از مو جدا می شود.


این محصول در 6رنگ متفاوت می‌باشد 
در دو سایز ۲۵ و ۵۰ گرم


آگهی دهنده: بازرگان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - زیبایی و سلامتی در تهران
آدرس: 09361669839
قیمت: 09361669839
به روز شده در:۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بازدید: 371 بار
ایمیل: