آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»زیبایی و سلامتی»شامپو شترمرغ مکس لیدی
شامپو شترمرغ مکس لیدی-pic1

شامپو شترمرغ مکس لیدی


شامپو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

 
 
 
 
 
 
 

 
مشخصات اصلی :
نوع
شامپو
برند
مکس لیدی Max Lady
حجم
500 میلی لیتر
کشور سازنده
انگلستان
تاریخ مصرف
10/2020
مناسب برای
مناسب هر نوع مو
 
توضیحات محصول :
شامپو عصاره ی شترمرغ مکس لیدی ، برای موهای کم حجم و نازک که معمولا به دلیل کم پشت بودن حجم مناسبی ندارند طراحی شده است. این موها ممکن است دارای پوست چرب نیز باشند که با تولید سبوم ، موها را کم حجم تر نیز می کند. امروزه شامپو کرمی حجم دهنده ی شترمرغ مکس لیدی ، با ایجاد یک غلاف بر روی موهای نازک ، ضخامت آنها را زیادتر و از طرفی با پاک کنندگی نسبتا بالا ، چرک و چربی را از روی پوست مو برمیدارد تا موها حجیم تر و پر تر شوند.
همراه با عصاره ی شترمرغ + پروتئین + ویتامین B5 + کراتین
شامپو عصاره ی شترمرغ با بهره گیری از ترکیبات طبیعی به موها استحکام می بخشد و با ویتامین ها موی سر را از ریشه تا انتها قوی کرده و با پروتئین های مغزی پوست سر را مرطوب نگه داشته و از پوسته شدن آن جلوگیری می نماید. این شامپو با خواص گیاهی کراتین، صاف کننده‌ی مو می باشد و چربی و باقی مانده‌ی مواد حالت دهنده و گرد و غباری که روزانه بر روی موها می‌نشیند پاک کرده و سلامت و تمیزی و درخشنگی و زیبایی را به موهای شما باز می‌گرداند.
عصاره ی شترمرغ : این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی مقاومت و استقامت موها و پوست سر را افزایش می دهد. به طور کامل رطوبت موها و پوست سر را تامین می کند و موهای ابریشمی و باطراوت و شفاف را به شما هدیه می دهد


آگهی دهنده: 100sabad.ir
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - زیبایی و سلامتی در تهران
قیمت: 30000
به روز شده در:۱۳۹۶/۸/۲۴
بازدید: 218 بار
ایمیل: