آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
شفاف شدن پوست-pic1

شفاف شدن پوست

پیام های پنهان پیام هایی هستند که از هوشیاری و خوداگاه شما بدون مقاومت رد میشوند و مستقیم به ناخوداگاه میرسند. در زمینه درمان پیام های پنهان پیشنهادات یا دستوراتی هستند که با تکنولوژی منحصر به فرد در یک فرکانس پایین ضبط شده اند تا گوش انها را در سطح هوشیاری دریافت کند حتی اگر مغز اگاهانه نتواند انها را بشوند یا درک کند اما ذهن ناخوداگاه انها را میشوند و در زمان مناسب انها را به عنوان الگوها و باورهای جدید اتخاذ میکند.
ü زمانی که من به پیام های پنهان گوش میدهید به طور واضح همه پیام ها را نمی شنوید و فقط تن مدیتیشن، موزیک آرامش بخش و صداهای طبیعت را میشنوید گاهی اوقات فناوری امواج مغزی مانند تن های ایزونتریک و ضربه های دوگوشی به جلسات پنهان ترکیب شده است.
در یک زمان کوتاه شما میتوانید تغییرات قابل توجهی را در احساسات و واقعیت های خود تشخیص دهید. شما میتوانید تجربه های مثبت بیشتری را در روال زندگی و موقعیت ها احساس کنید الگوهای فکری شما اتوماتیک با باورهای که در خدمت شما و اهدافتان باشد جایگزین میشود البته پیام های پنهان یک قرص جادویی نیست و موفقیت این جلسات به خواسته شما مرتبط میشود (که چقدر شما عمیقا میخواهید به هدفتان برسید) پشتکار شما، زمانی که شما برای ان اختصاص میدهید و تمرکز بسیار مهم است.


آگهی دهنده: Megasop
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - نیشابور - زیبایی و سلامتی در نیشابور
قیمت: 24900
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۱
بازدید: 156 بار
ایمیل: